Er waait een nieuwe wind…

Er waait een nieuwe wind door ‘Elfendroom’.  De website kreeg een grondige schoonmaakbeurt.  Alles wat met verhalen vertellen te maken heeft, staat hier nu netjes bij elkaar. Handig en praktisch, al zeg ik het zelf.  Ondertussen is de creatieve elf in mezelf helemaal aan het wakker worden!  Van verhalen schrijven voor lentefeesten tot het knutselen van krachtstokken: het kan allemaal.

Deze maand breng ik op de koop toe een bezoekje aan de reus die achterin onze tuin woont. Misschien zal een diepgaand gesprek met hem me eindelijk een antwoord geven op al die vragen die ik over reuzen heb…  Meer hierover in mijn nieuwe voorstelling: ‘Curieuzereuzen’

Voor volwassenen staat ook een heel programma klaar.  Zo zijn er de vollemaanvertellingen die opnieuw van start zullen gaan en een nieuw concept: ‘Adempauzes’.  Meer informatie hierover (en over de persoonlijke begeleidingssessies) vind je op de gloednieuwe website van Ancalima VZW: http://www.ancalimavzw.wordpress.com

Er is dus veel nieuws onder de zon.  Geniet ervan!

 

 

Plaats een reactie